Vanwege het Coronavirus hebben wij een aantal personele maatregelen getroffen. Maatregelen waarmee wij het gewenste niveau van onze dienstverlening willen borgen. Onze medewerkers van de Servicedesk werken voorlopig verspreid over verschillende locaties. Hetzelfde geldt voor onze IT consultants die de 2e-lijn support verzorgen.

Bereikbaarheid

Ondanks dat onze medewerkers verspreid over verschillende locaties werken, zijn we gewoon bereikbaar via ons vaste nummer 030-2760349. Het kan zijn dat de wachttijd aan de telefoon iets langer is dan gebruikelijk.

Vanzelfsprekend is het ook mogelijk om vragen te stellen en/of meldingen te doen via de portal https://service.commitment.nl of via service@commitment.nl. Deze e-mailberichten worden met dezelfde prioritijd opgepakt als degene die via telefoon binnenkomen.

IT-dienstverlening op locatie

Door de huidige situatie kan het de komende periode voorkomen dat wij onze IT-dienstverlening niet op klantlocatie kunnen uitvoeren. Wanneer dit het geval is, nemen wij hierover tijdig contact op om een nieuwe afspraak in te plannen.

Beschikbaarheid systemen

Onze private cloud diensten zijn ondergebracht in een datacentrum in Utrecht en Arnhem. Dit is een volledig redundant, carrier neutraal en energiezuinig uitgevoerd Tier III datacenter dat aan de hoogste beschikbaarheids- en beveiligingseisen voldoet. Dataplace Utrecht is streng beveiligd en voldoet aan de hoogste beveiligingscertificeringen. Naast de ISO 9001, ISO 14001, ISO 27001 en ISO 50001 certificeringen beschikt het datacenter tevens over een de NEN 7510 en ISAE-3402 type 2 certificeringen en een certificering van het datacenter design.

Meer informatie

Neem voor meer informatie over onze IT-dienstverlening en onze maatregelen i.v.m. het Coronavirus contact op met Harrie Bolt op nummer 030-2760349.

 

 

 

Share This