Persoonlijk, pragmatisch en professioneel

Persoonlijk, pragmatisch en professioneel zo werken wij graag en onze klanten weten dat zeer te waarderen. Gedreven door onze kernwaarden leveren wij voor onze klanten een one stop shop voor hun complete ICT omgeving. Van ICT advies tot implementatie inclusief de levering en installatie van de benodigde hardware.

Service Management

Om onze ICT-dienstverleningsprocessen te ondersteunen maken wij gebruik van een IT Service Management systeem. Deze web-based tool biedt de volledige functionaliteit om alle processen binnen één gebruikersvriendelijke omgeving op de voet te volgen. En dat geldt niet alleen voor onszelf maar ook voor onze klanten die zelf de mogelijkheid hebben vragen en meldingen in te voeren en de opvolging daarvan te monitoren. Daarnaast biedt het IT Service Management systeem ons een gezamenlijke werkomgeving om o.a. documenten te delen met onze klanten.

ITIL methode

Bij Commitment werken we voor de registratie en afhandeling van onze werkzaamheden volgens de ITIL-methodiek. Dit raamwerk zorgt ervoor dat onze werkzaamheden op een efficiënte en gestructureerde manier worden afgehandeld. Met op maat gemaakte procedures en klantspecifieke afspraken zorgen wij ervoor dat onze flexibiliteit gewaarborgd blijft en dat we niet worden belemmerd door onnodig complexe processen en procedures.

Onze opdrachtgevers

Neem contact met ons op

ActiveSense monitoring

Een stabiel en snel netwerk is een voorwaarde om prettig en efficiënt te werken. Met het door CommITment ontwikkelde ActiveSense monitoren wij real-time uw én onze systemen. Door preventief te handelen maximaliseren wij de beschikbaarheid van uw netwerk.

N

Lagere kosten

N

Rapportage op maat

N

Hogere beschikbaarheid netwerk

N

Helpt storingen voorkomen

N

Efficiënter netwerk- en systeemgebruik

Onze partners

Share This